Welcome
Welcome to <strong>HP TX Series Foros</strong>.

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>!

RETORNO A WIN VISTA......

La lógica de nuestro ordenador. La compatibilidad con la misma y algunos software para compartir.

RETORNO A WIN VISTA......

Postby mtusso on Wed Sep 24, 2008 11:03 am

[align=center]Amigos de lucha, buenos dias, les cuento que hace mucho rato migre a Win XP la TX1000 que tengo y funciona muy bien. Pero ahora estoy en la penosa situacion de vender la maquina, el nuevo dueno me pide que se la entregue con Win Vista por lo que esta licenciado, pero con los dvd's de restauracion no me arranca, dice que el SO no es compatible, vale la pena aclarar que cuando me pase a XP formatee el disco duro y deje una sola particion con este. Gracias por su incansable ayuda.

Fabian.
[/align]
mtusso

Return to Windows XP (Software)